Archiwum wpisów – Październik 2016

Spaghetti z łososiem i cukinią

Szybko, zdrowo i sycąco? nic trudnego, kilka składników i danie gotowe. Tym razem użyjemy odmiany dyni zwyczajnej, potocznie nazywaną cukinią, dostarczy nam ona wielu cennych witamin i składników mineralnych. Pełnowartościowe danie musi zawierać również białko, dodamy więc łososia wędzonego, a składnikiem węglowodanowym będzie pełnoziarnisty makaron. Produkty te w połączeniu z ziołami prowansalskimi, oliwą z oliwek, świeżą bazylią i fetą tworzą ...

Zupa krem z dyni

Sezon dyniowy w pełni, trzeba więc korzystać z możliwości przyrządzenia czegoś pysznego i zdrowego z tego warzywa. Znanych jest ponad 700 gatunków dyni, niektóre osiągają masę ponad 500kg, każda oczywiście ma trochę inny smak, warto więc spróbować kilku odmian. Dlaczego warto jeść dynie? Warzywo to charakteryzuje się przede wszystkim dużą zawartością witamin i składników mineralnych, zawiera sporo prowitaminy A (beta-karoten ...

Czym różni się ryż brązowy od białego?

Na pytanie "czym różni się ryż brązowy od białego" najczęściej słyszę odpowiedz "smakiem, kolorem, czasem gotowania ", no dobrze, to dlaczego ryż brązowy jest zdrowszy od białego, i tu najczęściej pada odpowiedź "bo ma mniej kalorii". Niestety jak się okazuje większość osób upatruje właściwości prozdrowotne w tego typu produktach jedynie w kaloryczności, co nie do końca jest prawdą, dlaczego?

Sałatka makaronowa z brokułem i kurczakiem

Jeśli znudziły ci się kanapki i nie wiesz co zabrać do pracy czy w podróż, to zachęcam do zrobienia czegoś nowego. Makaron, kurczak, warzywa i przyprawy, szybki przepis na sycące danie na wynos.

 

Kotleciki z kaszy jaglanej z łososiem i brokułami

Smażenie nie należy do najzdrowszych metod przyrządzania potraw, dlatego zamiast typowego mielonego proponuje kotleciki z kaszy jaglanej, łososia i brokułu zapiekane w piekarniku.

 

Back

Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe